Leczenie wypadania włosów

Jeśli mają Państwo problemy z wypadaniem włosów, łysieniem plackowatym lub ich ogólnym osłabieniem, warto dokonać komputerowej analizy stanu włosów i siły ich wzrostu urządzeniem TrichoScan. Badanie polega na ogoleniu 1cm2 owłosionej skóry głowy i przyłożeniu sondy analizatora. Na jego podstawie kwalifikujemy pacjenta do właściwego sposobu leczenia.

Najczęściej stosowanym rozwiązaniem jest mezoterapia. Zabieg ten jest bardzo skuteczny podczas leczenia wypadania włosów, niezależnie od przyczyny problemu.

Mezoterapia to podawanie leku przy pomocy seryjnych śródskórnych wkłuć cienkiej igły. Przy ich odpowiednim dobraniu, uzyskujemy dużo lepsze wyniki niż przy ich wcieraniu w skórę. Zabieg jest nieco bolesny, jednak jego skuteczność rekompensuje chwile cierpienia. Dla osiągnięcia właściwego efektu konieczne jest wykonanie całej serii zabiegów. Zwykle wykonuje się 6 zabiegów w odstępach tygodniowych. Ich efekty pojawiają się po miesiącu od wykonania. W wyniku zabiegu dochodzi do odrastania włosów, włosy przestają wypadać, stają się grubsze i uzyskują połysk.

Wszczepianie włosów syntetycznych – biozgodnych! Zabieg dla kobiet i mężczyzn.

Jeśli ktoś nie jest zadowolony ze swoich naturalnych włosów. Bez sztucznie doczepianych pasm, które powodują wielki dyskomfort i finalnie wypadanie włosów. Bez konieczności pobierania włosów i później ich przeszczepiania. Krótki, prosty zabieg w znieczuleniu miejscowym – natychmiastowy efekt: wszczepienie sztucznych, ale biozgodnych włosów Są to włosy, które wszczepia się w skórę w miejscowym znieczuleniu, pozostają na miejscu przez kilka lat (rocznie wypada 10% wszczepionych włosów). Można stosować zarówno u kobiet, jak i u mężczyzn do zagęszczania, ale i przy całkowitym ubytku.
Czas zabiegu jest o 2/3 krótszy od przeszczepu normalnego – pomijamy fazę pobierania. Zazwyczaj zabieg trwa około 1-2 godzin. Przeszczepy własnych włosów wykonujemy w zasadzie u mężczyzn, tutaj grupą docelową są i kobiety i mężczyźni.
Więcej informacji na stronie: http://www.biofibre.com/pl/

Warto zapoznać się również z innymi wykonywanymi w naszym gabinecie zabiegami. W naszej ofercie znajdą Państwo m.in. leczenie żylaków, laserowe usuwanie znamion czy wypełnianie zmarszczek.

trichogram
mezoterapia